Financieel medewerker

Omschrijving

Omdat jij een proactieve financial bent die van vele markten thuis is. Een vlekkeloze financiële administratie en efficiënte administratieve processen geven jou iedere dag weer een ultiem voldaan gevoel. Met een haarscherp analytisch vermogen en pragmatische kijk op zaken doorzie je razendsnel processen en denk je gelijk al tien stappen vooruit. Van nature heb je interesse in systemen en techniek, nieuwe systemen krijg je dan ook snel onder de knie. Binnen de volledige breedte van de financiële administratie ga jij aan de slag. Zo verzorg je de aansluitingen tussen grootboek en sub-grootboeken en controleer je verschillende posten. Voor jouw eigen collega’s en voor onze opdrachtgevers ben jij hét aanspreekpunt. Periodieke rapportages bereid je voor of stel je op en je geeft ondersteuning in het jaarrekeningwerk. Wanneer een collega hulp nodig heeft, spring je met gemak ook even bij. Omdat jij overal het fijne van weet zie jij ook ruimte voor verbetering. Proactief denk je mee en geef je gevraagd en ongevraagd advies over de optimalisatie van de administratieve processen. Stress komt niet in jouw woordenboek voor. Service- en oplossingsgerichtheid daarentegen wel.

 

Samenvattend

  • Je zorgt voor een juiste, tijdige en volledige vastlegging van financiële gegevens.
  • Je bereidt rapportages voor en geeft ondersteuning in het jaarrekeningwerk.
  • Je signaleert mogelijkheden voor procesoptimalisatie en geeft daarin gevraagd én ongevraagd advies. 

Vereisten

Wie zoeken wij?

  • Een afgeronde administratieve, financiële of economische mbo-opleiding op niveau 4.
  • Minimaal 3 jaar ervaring als medewerker grootboekadministratie of medewerker financiële administratie.
  • Werkervaring binnen de retail of groothandel (goederenstroombeweging) is een directe match.
  • Ervaring met complexe grootboekstromingen, cashflow management, aangiftes CBS / BTW en loonbelasting zien wij graag terug in jouw profiel.
  • SAP, Excel en Word zijn voor jou uiteraard bekend terrein.
  • Je bent praktisch ingesteld en houdt van aanpakken.
  • Een sociaal sterke persoonlijkheid. Je maakt makkelijk contact en kennis snel eigen. Je kunt moeiteloos schakelen tussen verschillende partijen en niveaus.
  • Iemand die altijd zijn zaakjes goed op orde heeft. Hands-on en proactief ga jij te werk.
  • Daarnaast ben je integer en nauwkeurig. 

Wat mag je van ons verwachten?

  • Jouw talent inzetten binnen een omgeving waarin je er écht toe doet.
  • Een salaris dat past bij jouw ervaring, maximaal 3000 euro bruto per maand.
  • Goede pensioenregeling.
  • Reiskostenvergoeding.
  • Ontwikkeling van je kwaliteiten, vakkennis en groeipotentie. Stilstand is achteruitgang.

Waar vind je ons?

Op dit moment zijn wij gevestigd in Houten, we zijn voornemens te verhuizen naar Amsterdam Zuid Oost. 


Meer informatie? Bel dan met Ruud Heisterborg, manager Finance. Zijn telefoonnnummer is: 030-6391735. Je kunt hem ook mailen: rheisterborg@bruna.nl.